onsdag 13 april 2011

Skönhet

Som jag har sagt innan så har jag handlat från Niven & Joshua som är etablerade i England. Snabb frakt , skickades i tisdags och fick igår fredag, samt att de är jättebilliga. Ofta ligger priserna under halva priset än vad det gör här i Sverige . Jag köpte lite nya produkter av märket Bulldog Grooming, eftersom mina börjar sina lite efter allt användande :) Om man jämför priset på den mjukgörande krämen jag köpte, som jag gav 60 kr för, samma kostar 129 kr på Åhléns och Kicks här. Jag gav 260 kr för 5 produkter, och samma saker skulle kostat ca 650 kr är i Sverige. Alltså ett väldigt bra pris ! Jag har testat deras produkter i lite över en månad nu , och det är de bästa rengörings/raknings produkter jag använt. Huden blir aldrig irriterad ,, och den är superlen och slät när man använder deras produkter. Dessutom är deras produkter ECO vänliga och inga onödiga tillsatser finns i dem heller. Läs mer om dem och deras produkter på deras hemsida Meet The Bulldog .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar