lördag 19 mars 2011

Möte med Rise Against




Rise Against ska ju spela på Annexet ikväll ( Utsålt ), och jag fick för ett par dagar sedan reda på att de skulle ha en skivsignering på Sound Pollution i Gamla Stan idag vid 14. Jag tog mitt pick och pack och åkte dit så jag var där runt 12, stod i kö i ca 2 timmar. Kön växte och växte bakom mig, och det var säkert 500-600 pers där ,men de skulle ju bara vara där i en timme, så man hade tur som kom så tidigt.

Väl där inne så köpte jag Limited Edition utgåvan av deras nya CD " Endgame ", som det bara finns 200 exemplar av i Sverige. En skiva gjord i ekologiskt material. Skakade hand med gruppmedlemmarna och snackade lite fort ang. kvällen och hur det var och så. Fick skivan signerad som ni ser ovanför,men med ett stavfel på Emelies namn, men det vart fint ändå =)
Supertrevliga killar som verkligen tog sig tid att prata med sina fans, men det fanns ju inte så mycket tid eftersom det var så många som ville in , och de släppte ju bara in 2 i taget i butiken.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar