måndag 6 december 2010

Dick 30 år !




Dagen började med att Mimmi kom och hämtade Thindra , så vi fick vara barnfria ca 1 dygn :) Vi begav oss sedan mot Kista där vi visste att Dick & Co. Skulle vara . Vi inväntade dem , och går sedan mot dem och överraskade Dick , som inte visste att vi skulle vara där :) Vi överlämnade ett presentkort på en rätt hög summa som vi alla samlat ihop till honom , på klädbutiken New Yorker , så han fick shoppa loss riktigt där !

Vi begav oss sedan mot en restaurang som heter Papagallo som ligger vid Slussen. Men den rekomenderas inte , då man fick bränt pulvermos till planksteken som kostar 200 kr , och en otrevlig kock efter en när man klagat på att det var pulvermos. Även det att " moset blir som cement " med vanlig potatis . Vad är det för ursäkt från en kock ? Dyrt , otrevligt , men mysig lokal och mysigt folk att sällskapa med var det iaf :)

Skulle spela biljard , men tiden flög iväg och vi gick till Kelly's istället . Billig dricka och bra musik , kunde inte bli bättre :) Dick försökte supa mig under bordet med tror jag ;) Jag som inte tål något typ , fick i mig 5 shots med Turkisk Peppar , och 4 cider , så man var lite lagom lullig , men gott var det . Och som sagt väldigt schysst ställe , så dit får vi gå igen :)




Thindra var visst trött igår kväll , somnade vid 17:30 , och sov nu när jag gick hemifrån vid 05:30 tiden , trött flicka :)

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar