lördag 25 december 2010

Världens bästa fru!





3 coola tjejer på bilden ovan :) Världens bästa fru i mitten , och sötaste flickan till vänster !

Kat Von D var ju i Sthlm den 2:à December i år , och såklart jobbade jag just de timmarna hon var här . Emelie åkte ner till stan med Thindra , och kom tillbaka och sa att det var sånna köer till signeringen att det inte var någon ide att stå där . Sa hela tiden att hon ändå hade träffat henne , och jag har hela tiden bestämt sagt att det har hon inte och att man måste ha tagit i hand eller sagt hej till denna person , då kan man säga att man träffat denna :)

Men tji fick jag igår . Fick älsklingens paket , och öppnar och där i ligger en signerad bok från Kat , signerad till mig med , vilket alla inte fick verkade det som :) Och sen slänger Emelie fram sin mobil och visar ett foto med henne och Thindra tillsammans med Kat :) Då har hon stått i 2 timmar i kö och fått autograf och foto tillsammans :) Kärlek kallas det :)



Emelie , du är världens bästa , och tillsammans har vi världens underbaraste dotter :) Du gjorde mig hel , ni är mitt allt , all kärlek till er mina pinglor !


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar