måndag 4 oktober 2010

27/9 2010 , Mallis




Dagen D . Denna dag skulle vi två bli en . En av de bästa dagarna i mitt liv. Så underbart !

Dagen började med en tripp på stan på morgonen , för att sedan gå tillbaka till hotellet och möta upp makeup / hår fixaren som skulle göra iordning älsklingen, medan jag vart ivägskickad på en nästan 1 timmes helkroppsmassage en bit ifrån . Kom tillbaka till hotellet och där står hon , vacker som tusan , varm i hela kroppen vart man :)

Tog det lilla lugna innan vi åkte till det ställe där vi skulle ha ceremonin och träffa bröllopsfixaren och så . "Riggade " ett ställe och där gifte vi oss sedan , med en stark sol i ansiktet :) Underbar utsikt och en underbar människa vid min sida som jag ska dela resten av livet med . Vi växlade ringar och hade sedan en photoshoot på stranden och runt om i över 1 timme , och det vart Måååånga fina foton :)



Sedan vart det ett bord reserverat för oss på restaurangen vid samma ställe där vi gifte oss , där det vankades 7 rätters middag , den gick ner , men hade väntat mig lite bättre mat för att vara på en sådan lyxig restaurang :)

Sedan bar det iväg hemåt mot hotellet igen , och jag med
Världens migrän . Var väl all spänning som släppte kan jag tro :)


Love you Emelie !


- Posted from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Alla fina bilder,ni är jättefina!
    Maten ser inte så god ut,men jag gillar ju mest husmanskost förstås.....

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte ens läsa det här inlägget utan att få tårar i ögonen! Vi är så glada för er skull, våra Älskade Wallenborgare <3

    SvaraRadera