onsdag 20 oktober 2010

Att växa upp





Först tar du bort en , sen lägger du till en , sen tar du bort en igen och blockerar en med . Kan man inte ta en diskussion istället ? Bara undrar ? Vi har aldrig påstått att vi är bättre än någon annan som flera verkar tro , efter det kommer upp på tapeten hela tiden . Kan det då vara så att vi är det eftersom ni tar upp det hela tiden , inget vi visste om isåfall .

För det andra så får jag ta Sååååå många foton på vår dotter jag vill , visst , du får störa dej på att jag kanske lägger upp många foton , men jag har inte sagt att du ska se alla heller , det är helt upp till dej . Sen att du påstår att vi inte skulle aktivera vår dotter , för att vi/jag fotar henne mycket ?! Patetiskt sagt . Man kan faktiskt fota NÄR man leker med dem .

Det är Trisst att det blivit som det blivit med en stor del av familjen /släkten . Men man kan inte göra så mycket åt något om man inte vet vad felet är / märker va felet är , för jag ser inget fel .Plus att jag tycker att vuxna människor kan väl vara lite mognare och svara på det man skriver , samt kunna föra en normal diskussion , eller har jag fel ?

Känns som man kommer mer och mer bort från släkten , och det känns Trisst , för jag vet som sagt inte vad jag/vi gjort för att behandlas på detta sätt , med tystnad och skitsnack.


Tack för mej





- Posted from my iPhone

8 kommentarer:

  1. För det första krille så tror du inte utan du vill vara bäst du lägger dig i allt lämnar pikar om saker och ting du inte vet ett skit om, och diskussion slå upp det i en ordlista.
    Och varför är en del av släkten emot dig , se på ditt psykotiska beteende du terroriserar för fan folk. Och vad har din "fru" med det hela att göra, verkar ju blivit hjärntvättad av dig helt och hållet. Christian gör väl inget för det är ju bara folk som får för sig..och du Väx upp själv för helvete och skaffa dig ett liv.. tydligen har du ju inget!!!

    SvaraRadera
  2. Psykotiska beteende ?Terroriserar ? VEM kom hem till oss MITT I NATTEN aspackad hela tiden ? VEM kom hem till oss och sparkade sönder ytterdörren ? VEM skryter om sitt alkoholproblem för folk ? Inte är det jag iaf. Du är ju avundsjuk på NÅGOT , säg gärna vad det är..... Jag har ett liv, till skillnad från ditt, du har ju för faan en nyfödd hemma, va med henne istället för att bry dej om mej. Och sen fattar jag inte varför du blockade oss på Facebokk heller för den delen ...

    SvaraRadera
  3. jonny jonny jonny.... jag kan stå för mig själv och låta christian svara för sig själv med. inga problem, men du hade fått fel syn på vad christian menade därför försökte jag rätta till det. My bad...

    det e rätt roligt faktist hur du ser på saker och ting, ser detta som underhållande måste jag faktist säga...

    SvaraRadera
  4. Jag har inga problem, jag var hemma hos dig en gång.. ska vi kanske ta upp dina homosexuella problem som du tryker ner eller undan.. hallå 25 år springer som en tio åring och samlar autografer.. Du ska bara hålla käften för det med dörren som hände för tio år sen eller att jag kom hem till dig en gång. Passa dig för vad du pratar om!!

    SvaraRadera
  5. ja kom du... du e så välkommen så...! för med hot kommer du inte långt med =)

    SvaraRadera
  6. Men herre gud vilken lekstuga.
    Om Chrimlee gillar att fotografera ser jag inget fel i det.
    Är en hobby jag delar med honom.
    Nästa gång ska jag be honom att fota mig halvnaken...
    Då har ni något att bli upprörda för....hehe
    Att han skulle vara homo tror jag inte det minsta på.
    Man ser att han Älskar sin fru och deras dotter är ett bevis på den kärleken.

    Skulle han ha haft homo tankar för 10 år sedan, vem har inte haft det liksom.
    Tror att vi alla är bi för varför måste man välja sida hehe ;P

    Att han "Jagar" kändisar tycker jag är coolt,
    ska hänga med nästa gång....
    Pöss Girly

    SvaraRadera
  7. Ja , lekstuga är det minsta det är =) Jo, fotografera e asskoj , vad vore livet utan en kamera så man kunde fota ?=)

    Att jag jagar kändisar är en hobby jag har, för jag är film och musik intresserad, och jag träffar då dem jag gillar , och det ökar även samlarvärdet på dem föremål i min samling som jag får signerade.

    Klart du ska med nästa gång =)

    SvaraRadera