fredag 22 oktober 2010

Svar på tal

Återigen då . Du säger att du ej är bjuden till oss , eller att du fått träffa vår dotter någongång, och detta på grund av att som du säger " inte är fin nog för dem". Kan säga att så är inte fallet . Jag ställer då frågan , skulle DU bjuda in en person i ditt liv , som smutskastat din fru med olika skällsord , kallat dej en massa olika saker helt plötsligt när man försöker diskutera med dej ? Man skriver och pratar lugnt , men får bara svordomar och skit tillbaka , hängs ut på internet etc?

Sen att du ringde mej innan vår dotter föddes och önskade , jag citerar , " hoppas er dotter föds utvecklingsstörd, så hon pallar att leva med er två ". Och ÄNDÅ blir du chockad av att du ej blir bjuden till oss , och vi ej vill träffa er ?

Tror ingen vettig människa skulle bjuda in denna person i sitt liv igen , inte jag iaf ...


- Posted from my iPhone

7 kommentarer:

  1. Hur orkar ni, ORKAR, hålla på så här?! Och VARFÖR i en blogg?! Har ni inget bättre att lägga er energi på? Ring och skrik. Varför delar ni med er av era familje angelägenheter helt öppet? Offatbart.

    SvaraRadera
  2. Anonym kanske kan säga vem denna är, DÅ kan jag säga =)

    SvaraRadera
  3. hmmm... Ja eftersom det här är en familjeblogg, som handlar om vad som händer, vad vi gör, hur vi tänker och våra intressen så är det inte så konstigt. Vore konstigt om det var en "film" blogg eller en "musik" blogg och han tog upp det här. sen kan självklart var och en tycka att det är bra eller dåligt, rätt eller fel. Men det är upp till var och en.

    Men nu är du ju tillräckligt intresserad att titta in här och läsa, men tycker du nu det är "ofattbart" hur kan skriver och vad han skriver om så rekommenderar jag att inte läsa

    =)

    SvaraRadera
  4. Ja och så klart så ska "överhuvudet" lägga sig och kommentera... Fan Krille, du har inte alltid varit sån här!

    SvaraRadera
  5. Anonym: Ser att du är från Uppsala, och du kallar mej för " Krille " med " K " . Då kan jag nog förstå vem det är som komenterar detta. Det trodde jag inte faktiskt. För det e väl du ? Fegt att vara anonym. Och vad menar du med " Inte alltid varit så här " ?

    SvaraRadera
  6. Vem är jag? Om du vet vem jag är så räcker det, andra som läser behöver inte veta.
    Du har inte alltid varit sån besserwisser, grinig och i sånt behov av att ha rätt och vara bäst. Jag säger inte att du är så hela tiden , men vid flera tillfällen.
    Du vet ju själv att du gjort dig osams med flera personer. Vad beror det på?

    SvaraRadera
  7. Då kan du som är anonym gärna maila mej istället och ta detta , eller är du för feg att visa vem du är ? Dem jag gjort mig osams med kan jag räkna upp på en hand. Om du är den jag tror , ska inte du göra annat än att skriva anonymt i min blogg när du är här i Uppsala ?

    SvaraRadera