söndag 17 oktober 2010

Höstpromenad !

Idag beslöt jag mig för att jag ville ut med Thindra igen, ta lite fina foton , eftersom vädret var helt underbart idag =)

Fick med mig grannarna Jenny & Tiina med deras småttingar med, och vi begav oss ner mot vattnet här nedanför oss, där vi alltid får bra foton , ett bra ställe att fota på alltså. Måste dit till vintern sen med och få fina vinterfoton, tror det kan bli rätt bra foton där när vattnet fryser till is =) Thindra ville såklart i vattnet med overall och allt, men när hon inte fick det så vart hon ju självklart lite smågrining,men det la sig rätt snabbt igen. Så vi var ute på en 3,5 timmars promenix idag , så jag hoppas hon sussar länge imorrn , då vi två ska bege oss till Uppsala och Hunddagis & hälsa på mitt jobb. Thindra kommer vara i himmelriket , så mycket som hon gillar hundar =)


Ha det fint !



// Chrille

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar