torsdag 8 juli 2010

The Beach !

Inte för varmt idag , det var rätt lagom. Jag hade tänkt att gå ut med Thindra och leta upp nån lekpar & leka med henne i den. Men istället hängde jag på grannen Jenny med sonen Melwin till Kairo badet här i Väsby. Varmt i vatten och inte alls så mycket folk som jag hade räknat med var där faktiskt =) Thindra var lite smågrinig & skrev som tusan där när jag skulle byta om till hennes nya baddräkt på henne. Tillslut fick jag ta på henne kläderna och lägga henne i vagnen så hon fick vila. Tog ett tag där med innan det la sig, men sedan sov hon ca 30 minuter, och var sitt vanliga jag igen. Busade med Melwin och lekte ! Tog oss ner till vattnet, men det var inte lätt att fota och leka med Thindra på en gång. Tur att vi var flera där , annars hade det inte blivit något fotande. Fick till ett gäng bra bilder, vart närmare bestämt 215 bilder tagna då =) Brukar bli så när man väl sätter igång =) En trevlig dag ut på beachen med dottern iaf måste jag säga =)


Nu på kvällen lagade jag mat åt Thindra, det blev köttfärssås och makaroner , och fisk med senap & timjan & potatis , hon fick smakportion och hon klagade inte då iaf , så man får hålla tummarna !


Sista natten nu som älsklingen jobbar innan vi åker iväg till hennes släkt nere i Skåne land. Stå ut med den dialekten i en hel vecka ;) *laddar upp* haha Men det ska nog gå bra =)


Ha det fint !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar