onsdag 7 juli 2010

En Blomsteräng

Idag tog vi en tripp ner till fältet här nedanför där vi bor. FULLT , och då menar jag fullt med vackra blå blommor. Vet inte vad det är för blommor. Men tänkte att det kunde bli fina foton på Thindra bland dem. En trött Thindra ville inte riktigt vara med på noterna, men några fina foton fick man iaf =)
Annars har det varit fart hela dagen. Åkt & handlat hem lite grejjer, tvättat och nu är jag ensam hemma med Thindra eftersom älsklingen jobbar natt idag & imorrn. Com hem strular ju med deras internet, så vi hade inget. Men så kom jag på den klyftiga idén att ta min iPhone som modem till min iMac, och det funkar perfa ! Går ju liiiite saktare ,men det får man ju ta, bättre än inget =) Tur att man har fri surf bara , annars skulle det bli dyrt =) Får se när Com hem gubbarna behagar titta föri och fixa " signalfelet ". Låter nästan som SL där med signalfel hela tiden ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar