onsdag 14 juli 2010

Sommar!




Ja nu ligger man här i hammocken i trädgården med en sovande Thindra magen och bara njuter av lugnet :) Vi har nu varit här i 2 dagar , och dem går så fort ! I måndags när vi kom hit så tog vi det bara lugnt och bara var , och igår tog vi en tripp in till Ystad City för det var marknad där . Strosade runt lite och gluttade och Emelie passade på att få ryggmassage av en som stod där med , eftersom hon har så ont i ryggen nu.



Mysig och lugn stad faktiskt , första gången jag var här nu ju :)

Vi gick in i en outlet butik med massa kläder och filmer , och jag fyndade ett 2 pack Ed Hardy Kallingar för 150 kr , som annars kostar 399 kr styck , alltså sparade jag in 650 kr ;) Emelie köpte oxå ett klädesplagg , som hade kostat 500-600 kr , som bara kostade 200 kr nu , så nu är vi båda fina med nya kläder :)

























Igår började vi även se serien "Solsidan" . Riktigt bra svensk serie måste jag säga , lite så där sjuk humor :) Me like ! Solsidan och munkar vart det :).

Idag har vi haft besök av fler från Emelies släkt , snack och gott att äta , och tur med vädret har vi haft även denna dag . Vi får se vad kvällen har att erbjuda :)


Hej så länge :)

- Posted from my iPhone


Location:Ystad,Sverige

1 kommentar:

  1. Jag sa ju att det var fint här...Även om du hade spioner efter dig :P

    SvaraRadera