torsdag 22 juli 2010

Welcome To Sweden Kiefer !




Bl.a Kiefer Sutherland & Kirsten Dunst är i Trollhättan nu för att spela in Lars Von Triers film " Melancholia ". De kom för några dagar sedan , och säkerheten är visst väldigt hög , och flera platser har spärrats av i närheten där de spelar in och bor. Men Kiefer knallar helt ostört till stans lilla pizzeria och in på Konsum butiken och shoppar frukt, utan några livvakter eller nått vid sin sida. Jag skulle vilja åka dit och försöka träffa honom , eftersom jag varit ett stort fan av honom och serien " 24 " sedan 2002 då den startade. Men det skulle ta ca 11 timmar på buss dit, och det känns ju inte sååå roligt att åka 11 timmar på buss i den här värmen , och med tåg skulle det kostar ca 1800 kr tur/retur, inget man skulle betala heller ju . Trist ,men så är det. Jag såg att han bodde på samma ställe som Joaquin Phoenix ( Gladiator ) , och Michelle Williams ( Brokeback Mountain och Dawson´s Creek ), och jag skickade brev till dem när de bodde på den adressen ,och fick svar efter bara ett par dagar. Så jag tog med mig Thindra till Centrum och shoppade kuvert och papper , för att sedan bege mej hem igen och skriva ner ett brev till honom , där jag berättade hur stort fan jag är, och att han borde faktiskt komma till Sthlm med nu när han e i Sverige =) Frågade även om jag kunde skicka iväg mina DVD boxar till honom så han kan signera dem , hoppas han svarar nu bara =) Men det tror jag han gör. Han var väldigt trevlig sa en reporter på Aftonbladet jag mialade idag. Hon tyckte jag skulle åka dit , för han var väldigt lätt att träffa sa hon , hon hade även fått foto tillsammans med honom *avis* =)

Återkommer när jag ( ev. ) får svar =)


Ha det fint !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar