måndag 1 november 2010

Familjen Crazy !

Igår var vi iväg en sväng för att fira Marcus & Fredrica, som nyss fyllt 17 år =) Jag tog med mig Marcus till Kista Galleria först på dagen för att jaga rätt på en tröja jag hittat på New Yorker, men den fanns tyvärr inte där heller i min storlek, så jag fick ringa till Uppsala , och där hade dem , så de ska lägga undan åt mig, så jag får prova imorrn när jag ändå ska in till Uppsala och jobba. Hoppas den passar bara =) Vi tog en sväng runt i Kista som sagt, hittade lite småsaker vi behövde, sedan bar det iväg mot resten av gänget =) Där bjöds det på god tårta och massa skratt =) Thindras Gudfar Marcus var där med , med sin familj, och Fredrica´s Josef var där han med =) Marcus hade oxå nyss fyllt år, så han fick kaffe, halsband, en porslinsmuffin med godis i , samt en STOR flaska shampoo , för extra glans =) Behöver han , som inte har något hår =) Där var älsklingen fyndig haha =)

Emelies bror Marcus, fick presentkort på New Yorker ,samt lite kläder av oss, och Fredrica fick en alldeles egen Notebook , och hon vart så glad =)

Efter detta bjöds det på god mat, och mycket skratt och prat, som det alltid brukar vara. Det är så skönt att alla har sån sjuk humor i vår familj =) Man kan verkligen skämta om ALLT =) Man har alltid roligt =)


Och sist, tack Danijel , för skjutsen hem sen på kvällen , så vi slapp ta buss & tåg hem ;)

1 kommentar: