tisdag 16 november 2010

Ny tattoo




Ja, dessa personer vill jag ha med i min kommande tatuering. Har ett tag nu funderat på denna, och det är den jag vill ha. Sista måltiden ,men att man har alla skräckfilmsikoner istället för Jesus & co. =) Kommer bli grym ,bara man hittar någon som kan göra den med. Jag var inne på Ted´s tattoo och pratade med dem igår, och det är ju en porträtt tatuering som jag ska ha på underarmen, och det är en liten yta, så den kunde vara rätt svår sa dem. Men jag ska maila dem bilderna jag vill ha med, så får vi se om dem kan göra något, annars får man fortsätta leta någon tatuerare som kan göra den, för man vill ju att det ska vara snyggt gjort när det är porträttbilder man ska ha. Jag skulle helst vilja att Jim gjorde denna med , i och med att han gjorde min förra .... =)




- Posted from my iPhone

1 kommentar: