söndag 28 november 2010

Sci Fi Mässan 2010




Idag bar det iväg mot Älvsjö mässan och årets Sci Fi mässa.Tyvärr hade Andrew Sash och Kristanna Loken ställt in idag, de var där igår tror jag ,men hade fått förhinder denna dag ,men jag har redan deras autografer sedan ett par år tillbaka, träffade bl.a Kristanna på Terminator 3 galapremiären på Rigoletto i Sthlm och fick foto bredvid och allt =)



Men dem jag åkte dit för var ju såklart Robert Englund och Edward Furlong. Vart väldigt besviken förra året då Edward ställde in samma dag som han skulle komma, pga en filminspelning han skulle närvara vid, men i år så var han där ! Men först gick jag fram till Robert Englund och fotade honom, jag hade ju redan foto bredvid honom och massa autografer jag fått av honom sedan tidigare,men ville ha ett snyggt foto på honom detta år också, han är ju trots allt en av mina favvoskådisar !



Sedan gick jag mot Edward och skulle få min American History X signerad. Han var trevlig och social och snackade ,men han såg något trött ut, och bredvid honom stod typ 4-5 Red Bull burkar ;) haha Men jag fick min DVD signerad tillslut, han signerade den till både mig & Emelie , så det är vår första gemensamma signerade film =)



Dick kom ju lite efter mej , och han fick träffa sin idol tillslut han med, Robert Englund, så jag tror detta var en lycklig dag för honom med =)

1 kommentar:

  1. Kristanna Loken kom inte nån av dagarna pga filminspelning, men Andrew Sachs var på mässan i lördags

    SvaraRadera