onsdag 3 november 2010

Morgonpigg!





Thindra ville gå upp när pappa gick upp imorse vid 4:45 . Men då hade hon sovit i nästan 12 timmar , hon var en trött tjej igår :)

Igår tog ju Emelie en tripp till Ikea och inhandlade lite saker , bland annat en fåtölj till Thindra som hon kan ta istället för våra stolar och sitta i , känns lite mer stabilt :) Sötkorven :)

Hon inhandlade även ett fint , lite mindre soffbord , så nu har vi ännu mer plats därhemma :)

Jag gick ju på Larmutbildning igår , och den var faktiskt intressant :) Man lärde sig en hel del nytt kan jag säga . Efter det var det bara att bege sig till kontoret på jobbet där jag skulle sitta med pappersarbete tills jag slutade . Jag hittade även den schyssta tröja jag letat efter i Uppsala med . Var 100 kr dyrare än jag trodde , men det fick det vara värt :)


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar