måndag 15 november 2010

Tripp till Uppsala





Idag tog jag & Thindra en tripp till Uppsala och mina föräldrar. Åkte dit så vi var där strax efter lunch, och mötte up mor där. Det var ett tag sedan vi var där,och det har blivit utan frun de senaste gångerna, då jag passar på att lämna hemmet då hon sover i och med att hon jobbat natt. Får ta med henne nästa gång helt enkelt ;) Vi tog en fika, och Thindra fick muffinstårta, saft & en Piggelin, vilket var mycket uppskattat! Efter det tog vi en liten runda ut till lekparken i närheten , där vi lekte lite , innan farsan kom hem med alla hundarna, och Thindra fick klappa dem lite, och bli pussad på. Fick träffa Ellen & Alva först, och ha lite fotosession med dem, eller i alla fall med Alva . Sedan gick vi in och Thindra fick mat och fick fortsätta klappa de andra hundarna. Thindra ÄLSKAR ju hundar ! Men Farfar fick inte hålla i Thindra , utan hon skrev hela tiden, och ville bara till mig eller till Farmor , är väl någon fas hon är inne i bara kan jag tro =) Tiden flöt förbi , och vips så skulle vi gå vidare till bussen och tåget hem. Väl vid bussen så träffar jag grannen ovanför oss, haha , världen är liten alltså. Visar sig att hon hade en kompis som bor på samma gata som mina föräldrar =) Så jag & Thindra fick sällskap hela vägen från Uppsala till hem .

Vi han träffa Emelie lite innan hon åkte iväg & jobbade, men nu är hon ledig ett tag sen, myspys !





















- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar