lördag 6 november 2010

På Äventyrsbad!



Satt & funderade igår om man skulle ta med sig Thindra till äventyrsbadet som ligger här i närheten, och idag åkte hon och jag dit ! Rätt fräscht och nytt var det,men trodde det skulle vara lite större. " Oooooooh" hörde man från Thindra när man kom in i anläggningen , och hon var överlycklig ! Vi var där i 1 timme & 45 minuter, trodde aldrig hon skulle orka så länge, jag såg ut som ett russin om mina händer kan jag lova haha . Vi testade alla poolerna, först tog vi den stora, där det var som djupast, där fick hon plaska runt lite, och skrattade för fulla muggar =) Sen gick vi till barnbassängen där det fanns en liten rutchkana, där hon gick upp hela tiden,men vågade inte åka ner själv , utan jag fick putta ner henne varje gång, hon träffade även lite kompisar där som var något yngre,men det spelar ju ingen roll =)
Tog en sväng till bubbelpoolen, och detta visade sig vara en favorit för lilla damen =) Som hon plaskade och såg allmänt glad ut hela tiden där i , och hon charmade alla runt om med där i ! Vi tog ett antal svängar runt i dem olika poolerna, och avslutade i bubbelpoolen med att hon la sitt huvud mot mina axlar och var jättetrött , så vi gick & bytte om , och det var dax för lite mellis, sen slocknade hon, men det kan jag förstå att hon gjorde .

Ikväll var hon en riktig tröttfia, somande runt 17:30 , vaknade strax efter 19 efter att vi väckt henne , men hon ville inte vara vaken, så det vart väling och sängen sen igen, och det gjordes utan något skrik alls =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar