måndag 3 maj 2010

Glömde ju ...








att skriva om Valborg i Uppsala när man jobbade. Det första man fick se när man gick av tåget var massa fulla ungdommar... Skitigt på alla gator var det redan vid 06.30 med , tycker synd om alla städare den dagen , skulle ju bara bli värre på dagen med sen ju ...
På väg upp till lunch får man se ett gäng ungdommar på kanske 12-13 år aspackade och kunde knappt gå , vart finns föräldrarna när de är SÅ unga och så
Packade ? Vet inte om jag skulle släppa iväg Thindra på nått sånt i den åldern , nog för att jag skulle lita på min egen dotter , men vet hur det kan vara med grupptryck och så :/

Men det värsta var ju alla dessa vuxna som bara gick rakt ut i gatan utan att se sej för , så man höll på att cykla på dem flera ggr , och man får en sur min mot sej . Var två äldre herrar som gjorde det , och jag fastnade med cykelstyret i en av deras kamerasnöre , och jag kan lova att han inte såg alltför glad ut :) Men men , lät dej att se åt BÅDA hållen och gå på övergångställe , bara för att det är en högtid i Uppsala , betyder det inte att man bara kan traska runt på alla gator utan att se sej för ...





















- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar