onsdag 19 maj 2010

Panta Mera ?



Nu har man jobbat ett par dagar efter att ha varit hemma ledid i 3 dagar & jobbat massa kvällar förra veckan. Är nu bara 6 arbetspass kvar, sen är det dax för semester & pappaledigt ! Det kommer nog gå fort dessa 6 dagar =) I morgon & fredag ska jag jobba med sjuksköterskorna & lägga om sår och ta lite prover & så , så man får använda sin utbildning till något . Det ska bli skoj , hoppar ju in då & då och gör sånt. Blev tillfrågad av chefen idag med om att jobba lite extra inne på kontoret med pappersarbete & så nästa vecka, och självklart tackade jag ja, det är skönt med lite variation ,men trivs ju bäst ute bland pensionärerna, skulle aldrig vilja ha ett kontorsjobb på 100 %. Never.

Har nån av er sett denna grej som är på bilden ovan ? Det finns plats för att lägga dina pantburkar i den , sitter lite här & var i Uppsala, tog detta foto imorse på vägen till jobbet på Gågatan i Uppsala City. Tycker helt ärligt den är lite löjlig , för det får ju inte plats många burkar i den där manicken , men det är ju en bra tanke, men det kommer som sagt ligga massa mer burkar nedanför denna på marken tror jag =)
Vad tror ni ?



2 kommentarer:

  1. Finns dom bara i stan? Har bara sett reklam om dem.

    Se till att du får ett par tusen extra för att sitta med pappersarbete!

    SvaraRadera
  2. Jag vet faktiskt inte, sett dem lite här & var i stan iaf =) Jaså ? Va va det för reklam då ? haha de får jag nog inte =)

    SvaraRadera