måndag 31 maj 2010

På sjukhuset




Idag var det min sista dag på jobbet innan jag skulle gå på pappaledigt och semester , är ju ledig fram tills den första september nu ! Ska bli skönt att umgås med familjen och släkten nu i sommar ! Idag efter jobbet åkte vi till Akademiska Sjukhuset och hälsade på min far som ligger inne där efter misshandeln i förra veckan . Brusten mjälte slutade det med , och blodbrist . Han fick totalt 4 liter blod igår och ligger nu med syrgas och får dropp. Jävla as som gjort detta ! Skicka hem dem som jag sagt innan , de kan ju inte sköta sig och anpassa sej efter oss . Han vart glad över att träffa Thindra tror jag , eller det syntes rätt bra . Kändes skumt att se farsan ligga där faktiskt . Men det dröjer nog inte länge innan han kommer upp på benen igen, men han måste ta det lugnt ett tag då med så att allt får läka i lugn och ro. Hoppas dem hittar/ får nån ny lägenhet snart så de slipper sjuka grannarna med . Synd om mor oxå som är hemma och tar hand om 4 hundar plus att valpar kommer snart samt ett hunddagis att sköta . Hoppas det ordnar sej!



Vi gick sedan till en Kina restaurang i Uppsala och åt , Thindra fick såklart smaka hon med :) Gott gott var det ! Sen bar det iväg hem igen för en riktig slapparkväll :) och snart är det nog dax att hoppa i säng med , känner sej rätt mör faktiskt :)

Avslutar med ett klipp på Thindra på bussen på väg hem ikväll :) Mycket nöje !!

YouTube Video


- Posted from my iPhone

Location:Prästgårdsallen,,Sverige

1 kommentar:

  1. Fina foton på pappa och Thindra. Vad gullig hon låter när hon åker buss,låter som hon sjunger

    SvaraRadera