torsdag 6 maj 2010

Kalas I Uppsala



Tog en sväng till Uppsala idag , bl.a för att fira systers son Kevin som fyller 6 år idag . Fasiken vad tiden går fort, kommer ihåg dagen då man åkte upp till Akademiska när han föddes =)
Köpte 2 tröjor till honom , så jag hoppas dem passar sen bara . Det vart glasstårta och fikabröd & kaffe för hela slanten , och det var trevligt. Kom på att vi ej varit i Gottsunda sedan juldagen typ, alltså ett bra tag sedan . Tar ju ett tag att ta sej dit & hem , men det brukar för det mesta gå rätt så smärtfritt som tur är.


Thindra åker tåg !


Innan vi åkte till Gottsunda , tog vi en tripp i Uppsala City och kollade lite affärer , och tog en tripp upp till mitt jobb för att visa upp lilltjejen , vilket jag tror var uppskattat , för det var ett tag sedan vi var där och visade upp henne =) Träffade även en gammal arbetskollega med hennes bebis, Karin med hennes Nova. Har aldrig träffat Nova, bara sett på kort , så det var skoj , och hon & Thindra utforskade varandra lite haha
Efter det gick vi till Little Italy , och åt deras buffé , som alltid brukar vara god, och det var den idag med =) Sallads, mat & Pizzabuffé med läsk, kaffe & bröd för 85 kr per skalle är inte fy skam det inte =)

Idag såg man rätt tydligt Thindras tand med =) Eller det är 2 stycken som e på väg upp nu , 2 bredvid varandra i underkäken i mitten =) Se nedan ;)





Ha de fint !

1 kommentar:

  1. Fina bilder! Men jag undrar ja, vem hon är lik egentligen...0.o

    Sv: Ja! Du är fan den första jag hört som säger att den är god (förutom mig själv) jag älskar den! Choklad kan väl aldrig bli äckligt liksom? haha

    SvaraRadera