lördag 29 maj 2010

Personalfest



Igår jobbade jag fram till 14.15 , sen bar det iväg för att klippa sig. Gick till Gyllene Saxen i Upsala, dit jag gått förut , och varit nöjd alla gånger . Annars brukar jag ju alltid klippa mej i Kista , billigt & bra där ! Sånt gillar vi !

Det bar det iväg mot mor i Gottsunda ett par timmar innan man skulle till personalfesten. Satt mest & snackade , jag fixade lite med deras data , virusskydd & sånt. Sen vart det lite att äta innan det var dax att bege sig igen. Men jag han gosa lite med min favorit Ellen ett tag iaf =) Hon vaktade mig från de andra hundarna och skällde på dem när de kom för nära , haha , hon e så gullig lilla Ellen.


När jag skulle gå från mor & far mot bussen så satt faanskapen som slog ner dem ute , och VRÅLSTIRRADE på mig. Jag stirrade tillbaka och de fortsatte stirra , man hade god lust att säga nått,men de blir väl bara värre då kan jag tro... För man får väl inte säga nått, då är man ju rasist....

Väl på stan mötte jag upp Linda och vi gick på förfest hos Pär , en annan kollega till oss. Kom lite roligt folk , men även vissa andra , som slutat prata och hälsa på oss, bl.a mej då, bara för att sanningen kom fram om en av dem. Not Our Problem =) Skulle inte ha ljugit från första början då ju ? Linda hade som mål att supa mej under bordet ,men ack så fel hon hade. Jag känner av när jag fått i mig tillräckligt,och det gjorde jag även idag, så jag tog det bara lugnt.
God mat & trevligt sällskap hela kvällen , så det vart en lyckad kväll helt enkelt, och man var hemma igen vid midnatt, så det var baa att hoppa i sängs för att orka med nästa dag !








2 kommentarer:

  1. Det var trevligt att du kikade in en stund

    SvaraRadera
  2. Ellen är min favorithund också!

    /Inga-Lill

    SvaraRadera