lördag 29 maj 2010

Slappdag !



Dagen började med att alla vi var småsega , hela familjen. Snackade lite om att dra med oss de 3 D´na på muséum ,men det vart inte av det heller. Tog en låång nap med familjen i sängen där vid 13 tiden ,och vaknade vid 14:30 ungefär. Gjorde mig i ordning & tog med mig Thindra till Väsby Centrum ,för att handla hem lite saker och leta morsdag present till älsklingen. Men fanns inte så stort utbud där, så jag köpte med mig en bukett blommor ,sen får vi se vad som ges till älsklingen sen =) Är ju ändå imorgon det är !

Nu på kvällen så fick Thindra bada med mamma Mlee , medan jag, Pappa Trollis , lagade mat till Thindra. Det vart köttfärsgryta, fisk med Squash , morötter & ris & sen kyckling med squash, potatis & mynta. Får hoppas Thindra gillar det imorrn bara ! Det smakade rätt bra faktiskt , utan salt ;)




Nu ska det mysas i soffan med lite Ben & Jerry´s glass och Dr. pepper ( Cola för älsklingen ) ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar