torsdag 11 mars 2010

Åter mot jobbet :/





Nu sitter man då på Upptåget igen mot Uppsala för att jobba kväll igen. 14-21.30 idag & 15.30-21.30 i morgon . Känns lite smådrygt att jobba kväll , det är då man vill vara hemma och mysa med familjen ju , men man kan inte få allt här i livet . Enda fördelen med kvällarna ät väl det att man får lite sovmorgon:) Men man hann ju inte vara så mycket med mina flickor idag direkt:/ upp , äta frulle , duscha & raka sej och sen iväg mot bussen . Thindris var lite skrikig idag med när jag skulle åka , och då känner man sej taskig som inte hinner ta henne med , för jag vet hur jobbigt det är när hon är på sitt skrikhumör , så en stor eloge till min älskling som pallar det som är hemma med henne själv dagarna jag jobbar ! Älskar dej ! Men snart blir det min tur att vara pappaledig med , från juni och 3 månader framåt , så då får min darling lite mer vila kan jag hoppas ;)

Aja, kvällen går nog fort kan jag tro , sen blir det ju ledig helg , och på onsdag är det ju konserten med Theory Of A Deadman som gäller !



Första bilden på Thindra som jag tog :)



Hela familjen samlad på BB :)


Så mycket kärlek ... Ord kan inte beskriva ....


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: