fredag 12 mars 2010

Tom Green biljetter -Check !




Hell yeah ! Såg för inte så länge sedan att en av mina stora
Idoler,skådisen,sångaren,programledaren och stand up komikern Tom Green, skulle åka på världsturne och att han skulle komma till Sthlm och inta China Teatern den 9/5 2010! Biljetterna släpptes till typ alla ställen han skulle uppträda på förutom här , men imorse så släpptes dem äntligen ! Var
Min tur med sovmorgon och biljetterna släpptes ju vid 09.00 sa dem så älsklingen satt redo ifall jag inte var vaken :) Inte kärlek så säg ! Älskar dej baby ! Men de flyttade fram tiden så de släpptes vid 11 istället. Och gissa om tur vi hade då ! Fick biljetter på första raden och nästan i mitten ! Kan ju knappast bli bättre :) som jag skrivit tidigare här har jag varit ett fan av Tom i över 10 år , så detta är stort för mej ! Komme bli så grymt :) enda nackdelen var väl priset på 320 kr +förköpsavgift på 30 kr/biljett , men de får man ta :)


Med sig på turnén har han även stand up killen Shawn Halpin:)



Info från www.livenation.se

Nu tar Tom sin unika stil ut på en världsturné där han bland annat avhandlar världen runt omkring oss, sin karriär, filmerna han medverkat i, äktenskapet och skilsmässan från Drew Barrymore plus mycket, mycket annat och massor av improviserade galenskaper.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar