måndag 15 mars 2010

Doodle Jump - Beroendeframkallande





Fick ett tips i lördags av Mlee's bror Danijel om ett spel som heter Doodle Jump , vilket jag har kollat på förut , men inte direkt tyckte såg så roligt ut , förrän jag testade det nu på
Hans iPhone. Efter det på kvällen där , så köpte jag det från AppStore med :) 7 kr är inte farligt för ett spel , och man fastnar ju i det med ! Man vill bara komma högre och högre och slå sitt förra rekord hela tiden :) Starkt beroendeframkallande kan jag lova :) detta spel kommer sluka mycket batteritid imorgon på tåget mot jobbet kan jag tro haha

Info om spelet :

Genom att luta telefonen åt höger och vänster styr man en filur där han försöker hoppa så högt som möjligt med hjälp av svävande plattformar. Det är allt - och det är gravt beroendeframkallande på ett omedelbart vis som bara de renaste speluppläggen kan vara. Man vill komma högre än vid förra försöket. Man vill komma högre än kompisarna. Och man vill plocka den där jetpacken som gör att man flyger uppåt i en rasande fart.


Finns som du ser lite olika banor att välja mellan i spelet med :)

KÖP !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar