tisdag 9 mars 2010

Biljetter ? CHECK !



Kikade snabbt in på min Facebook idag, och såg att en av Bandit programledarna lagt upp på sin Wall att det hade släppts ett fåtal förköpsbiljetter till till Theory Of A Deadmans spelning den 17/3 på Pub Anchor! Och snabbt som tusan försöker jag köpa biljetter via min iPhone, allt går bra till jag ska betala, då behöver jag min bankdosa. Ringer till Älsklingen stressad & kanske lät lite väl irriterad, och förklarade och frågade om hon kunde fixa biljetterna. Men de strulade lite där med, så jag fick lite kontonummer och skrev in dem uppgifterna och vips ! Så hade vi 3 biljetter till deras spelning ! Kommer bli Asgrymt! Plus att det är skönt att slippa köa utanför som jag hade tänkt göra i och med att det bara kommer in 250 personer på stället de ska spela på =) Så vi har haft tur. Men är nog inte så mycket folk som känner igen dem här i Sverige, de är inte riktigt så stora ännu. Inte här iaf. Lyssnat länge på dem och älskar deras musik ! Speciellt deras senaste skiva ! Så barnvakt e klart för både oss två och för grannen Baum som ska med oxå =) Kommer bli skitskoj ! Ser vi fram emot mycket! Det som även är rätt coolt, är att det här är deras allra första spelning i Sverige, och vi är där !








Från Bandit.se :

Inför Theory of a Deadmans tredje album, Scars & Souvenirs, fanns bara ett mål: att göra världens bästa platta. Resultatet? 13 spår som går från virvlande till trassligt, men som håller sig till ämnet: riktigt bra altenativ grunge-rock. Albumet har idag sålt i över 500 000 exemplar i USA och har tagit Theory of a Deadman till en helt ny nivå.

Som de Bandit-favoriter de är måste det stora svenska genombrottet vara nära nu. Se Theory of a Deadman i Sverige i mars!




2 kommentarer:

  1. Låter kul senast jag var på Anchor var efter en konsert med Nightwish.
    Ha en bra kväll :)

    SvaraRadera
  2. Trevligt ! Jo, det kommer bli asgrymt ! Grymt band ,men på ett för litet ställe egentligen =)

    SvaraRadera