lördag 6 mars 2010

Heldag med fika !




Tjolahopp!



Jo, idag har det varit fika konstant känns det som =) Men med massa trevligt sällskap. Först kom Inga-Lill med sin Per till oss & fikade. Lääänge sedan sist , eftersom hon flyttat ner till Malmö , så det är en bit mellan oss ju . Inga-Lill var ju inneboende hos Mlee när jag började prata med Mlee. En störtskön & trevlig person enligt min mening =) Äldre än oss ,men känns inte alls som det när man pratar med henne, samma humor & allt bara flyter på =) Skoj skoj ! Skoj även att träffa Per som Inga-Lill träffat... Via nätet.. Precis som mej & Mlee ! haha Men vi träffades ju på Vilda Webben. Blev massa kaffedrickande och fika gott och en del fotande. Fick ett gäng kläder som var jättesött . Tack till er i Malmö !




Sedan efter det så hann det inte gå länge innan Gudfar Marcus kikade förbi med sin tjej Nina & hennes son . Det var ju senast vid julafton som man träffade honom. Oxå här en störtskön kille med sjukt skön humor =) Diggar honom stenhårt, och det var det första förslag jag hade som gudfar åt Thindra med. Kunde inte komma på någon annan bättre ! Snackade lite mobiler, och dop psv, och tiden bara flög iväg . De blir så när man har roligt har jag hört ;)
Thindra fick jättefint halsband i guld ,med ett foto på sej ingraverat på. ASLÄCKERT! Fotot jag lägger upp här gör inte rättvisa till den äkta varan , måste ses live sen ! Sen fick Thindra en gullig Puma Dress med , lite större stolek , vilket var bra eftersom hon ska ha något & ha sen när hon blir större med ju , men hon kommer nog i den snart kan jag tro ;) Fin va den iaf =) Tack tack för allt !



Gudfar Marcus & Thindra


Superfina smycket & kedjan Thindra fick !


Coola dressen Thindra fick =)



Ha de fint allihopa ! Skriv gärna kommentarer ! Om de strular när du ska skicka kmmentaren, testa att förhandsgranska den innan , och den skicka den , då brukar det funka =)


// Chrille




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar