tisdag 9 mars 2010

Födelsedag !


Idag fyller jag 27 bast.... Känns ingen större skillnad ännu iaf =)

Dagen har spenderats större delen på jobbet, jobbat 7-15.45. Sen bar det iväg hemåt mot mina 2 älsklingar. Möttes av 2 glada flickor,men den ena var lite trött ,och somnade rätt så snart, så mamma & papa fick äta i lugn och ro ensamna. Det vart god bakad potatis med röra till , och en god sallad och rostbiff till ! Mumma !

Älsklingen hade gjort så fint & köpt tulpaner och satt på köksbordet med ett paket framför. Öppnar paketet och vad får jag se !? 2 " Elvis " serieböcker =) ME LIKE . ME LIKE ALOT! Tänker inte så mycket mer på det,förrän jag öppnar dem , och ser att de är signerade till mej med =) Hur coolt är inte det ?! Snackat länge att jag skulle vilja ha det , och nu fick jag 2 stycken =) Asläckert skrivit & ritat i dem , jag tror de är Tony som signerat dem & ritat. Hur coolt som helst. Man blir som ett barn på julafton =) Nu vill man ju bara sitta & läsa Elvis ,men får ta lite i taget, inte bra med för mycket av det goda =) Tack igen älskling ! Kunde inte fått nå bättre =)


För er som inte läst Elvis kan jag starkt rekomendera den serien. Man känner igen sej så jävla mycket i alla situationer och så =) Varje vardag i Metro , men bäst av allt e ju om du köper deras serieböcker =) Svårt att lägga i från sej den bara =)


Gå in på www.elvisthecomic.com där ni kan läsa mer om denna serie & dess skapare !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar