torsdag 11 mars 2010

Blickar tillbaka




Sitter och lyssnar på Nickelback nu på vägen hem från jobbet. Får mina tankar tillbaka till min och älsklingens resa till Birmingham , England i maj förra året då vi åkte dit på en weekend och gick på deras konsert på
NIA Arena i Birmingham :) En helt underbar resa som jag blir varm i hela kroppen när jag tänker på den . Mysigt ställe med världens mysigaste flickvän ! Kunde ju inte bli bättre :) Mlee var ju i 5 : e månaden med Thindra då med , så det var ju inge rännande direkt , gick på stan och kikade och i Bullring Center hamnade vi rätt många gånger :) Jättestort köpcentrum med hur mycket butiker som helst :) Me like ! Älskar att gå runt i butiker och kika och shoppa :) gick ju även och såg bio där med, tog extra deluxe platser så man fick mer utrymme för benen och de var skönt att sträcka ut sej lite , sen sålde dem ju Ben & Jerrys glass på bion med ;) MUMMA! Men det vart inget sånt denna gång ;)

Åter till konserten då :) Underbar konsert med massa bra låtar och häftig show ;) man märkte verkligen att de hade skoj på scenen och då tycker man ju själv att det blir roligare med:) De har ju aldrig spelat i Sverige , så vi får se när de kommer hit . De är ju rätt stora ändå , så jag tycker det är lite skumt. Men det är det med Theory Of A Deadman med. Typ ingen jag pratar med har hört dem , trodde dem var stora , men så fel jag hade då :) Stora i USA , men inte här , men det kommer de nog bli :)

Lite bilder från England då :






































- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar