måndag 8 mars 2010

Bandy SM








Ja , Uppsala innerstad börjar smyckas mer och mer med dessa posters & andra arrangemang. Kul att Uppsala får hålla i det även i år , eftersom det var snack för inte så många år sedan att någon annan stad skulle få ta över . Men mycket kommer ju till när något sånt här är på gång med . Bråk , fylla och nedskräpning. Det sistnämnda märker man rätt rejält när man jobbar dagen efter med, och jag tror nämligen jag gör det i år med, så om jag kommer ihåg så ska jag fota med min iPhone och lägga upp så får ni se hur Uppsala ser ut från den sidan med ;) och det värsta är ju att det är vi skattebetalare som betalar för att städa upp all skit sen med :/

Och sen enligt min mening , så fattar jag inte vitsen med att titta på ett gäng killar som åker skridskor & slår en liten orange boll som man knappt ser :) ingenting för mej inte ;)





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar