lördag 6 mars 2010

Biljettjakt utan dess like !

Ja, som jag skrev igår så var jag på hugget igår angående biljetter till Theory Of A Deadmans spelning den 17/3. Fick till slut reda på att det endast släppts 100 biljetter i December, och resterande sälj vid dörren. Så det enda som gäller nu är att dr apå sej mössan & vantarna & åka & köa utanför stället och köpa biljett till mej & älsklingen ! Hoppas det går bara.

Jag ringde Bandit Rock Sthlm igår , fick prata med en i receptionen som hänvisade till en Peter jag skulle prata med. Ringde sedan honom , men han visste inte så mycket om hur & var man kunde köpa biljetter , så då fick jag telefonnummer till Ronny på Bandit ,som hade hand om själva arrangemanget. Han berättade att biljetterna säljs vid dörren & att man skulle köa utanför rätt skapligt sa han. Berättade att vi varit fans rätt länge av gruppen ,men de fanns ingen annan väg än att köa. Han hade schysst humor , och alla jag pratade med på stationen var allmänt trevliga mot mej. Precis som de låter på radion !

Så schemat för spelningen är :


19.30 Bandet Halestorm http://www.myspace.com/halestorm


21.30 Theory Of A Deadman http://www.myspace.com/theoryofadeadman


Kommer bli så jävla grymt ! Hoppa sman nu bara får biljetterna eller kommer in på något sätt iaf !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar